2

افتتاح نیروگاه انرژی خورشیدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

  • کد خبر : 29256
  • 30 تیر 1399 - 14:00
افتتاح نیروگاه انرژی خورشیدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان
رضا نقدی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به میزبانی مجتمع فرهنگی دفاع مقدس سمنان ضمن بیان اینکه نیروگاه انرژی خورشیدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان افتتاح شد، اظهار داشت: این نیروگاه با ظرفیت ۱۰ کیلووات احداث شد و تأمین ۲۰ درصد از مصرف برق داخلی دانشگاه در دستور کار است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بابیان اینکه نیروگاه انرژی خورشیدی این دانشگاه افتتاح شد، گفت: تأمین ۲۰ درصد از مصرف برق داخلی دانشگاه در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار بازار، رضا نقدی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به میزبانی مجتمع فرهنگی دفاع مقدس سمنان ضمن بیان اینکه نیروگاه انرژی خورشیدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان افتتاح شد، اظهار داشت: این نیروگاه با ظرفیت ۱۰ کیلووات احداث شد و تأمین ۲۰ درصد از مصرف برق داخلی دانشگاه در دستور کار است.

وی با اشاره به ظرفیت این دانشگاه در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: دانشگاه فنی‌ حرفه‌ای دولتی و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است و به‌عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با چهار هزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی فعالیت می‌کند.

نیروگاهیان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با تأکید بر اینکه از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان است، افزود: آمار اشتغال دانش‌آموختگان نشان می‌دهد دانشگاه فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز صنعت رشته‌های تحصیلی را ارائه می‌دهد تا دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی دغدغه اشتغال نداشته باشد.

نقدی بابیان اینکه ۶۰ درصد دروس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌صورت کارگاهی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان توانسته است به آمار قابل‌تأمل اشتغال ۶۳ درصدی فارغ‌التحصیلان دست یابد.

وی با اشاره به‌ضرورت افزایش ۲۰ درصدی کلاس‌های آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در چهار مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان و باغ‌موزه تهران برای دانشجویانی که این درس را انتخاب کرده‌اند، برگزاری برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، تشکیل کارگروه مشترک با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به‌منظور ارائه الگو فعالیت فرهنگی ویژه استادان و دانشجویان می‌تواند نقش مؤثری در تحقق این هدف ایفا کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه نهادی پویا در حفظ و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و همه ما وظیفه‌داریم که به بهترین شکل ممکن دستاوردها و نتایج خوب هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان به‌خصوص دانشجویان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29256

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.