4

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۴ پروژه توزیع برق در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 96704
  • 21 بهمن 1401 - 16:14
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۴ پروژه توزیع برق در کهگیلویه و بویراحمد
"محمد مرادی"مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی‌برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این تعداد پروژه، در بخش‌های مختلفی چون برق‌رسانی، روشنایی معابر، توسعه شبکه روستایی و شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق شهری و روستایی اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: ۵۴ پروژه توزیع نیروی برق با اعتبار ۶۹۲ میلیارد ریال همزمان با ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد مرادی”مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی‌برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این تعداد پروژه، در بخش‌های مختلفی چون برق‌رسانی، روشنایی معابر، توسعه شبکه روستایی و شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق شهری و روستایی اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از جمله پروژه‌های مهم آغاز شده این شرکت، برق‌رسانی به شش روستای مورگاه کوشک ، دشت‌گز ، آب چاتی مهتاب و چهار قاش تلخاب و دلی نعل کوچک و پاچرو شهرستان‌های بویراحمد، گچساران،کهگیلویه، باشت و چرام است.

وی تصریح کرد: این پروژه برق‌رسانی روستایی با حجم عملیات ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط‌، ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

 

 

نیروگاهیان

مرادی اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی روستایی بیش از ۴۰خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه اصلاح و توسعه شبکه برق شهری و روستایی، گفت: ۴۱ پروژه با حجم عملیاتی ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۹۲ دستگاه ترانسفورماتور در این ایام افتتاح شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=96704
  • نویسنده : یعقوب سجادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.