1
مدیر عامل آبفا مازندران خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه آبرسانی مازندران در هفته دولت

  • کد خبر : 57356
  • 05 شهریور 1400 - 19:29
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه آبرسانی مازندران در هفته دولت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات اجرایی مقاوم سازی مخزن جهت اجرای طرح پدافند غیرعامل و نصب لوله خروجی کف مخزن با قطر 1400 میلی‌متر در قائمشهر خبر داد و افزود: برای این پروژه بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت هشت پروژه آبرسانی در سراسر استان مازندران به بهره برداری خواهد رسید و کلنگ عملیات اجرایی یک پروژه آبرسانی نیز به زمین زده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهزاد برارزاده” طی سخنانی پیرامون افتتاح پروژه‌های آبرسانی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل آبرسانی به شهر عباس آباد، کلارآباد، چمستان، آمل، بابلسر، قائمشهر، همچنین ساخت و تجهیز آزمایشگاه آب امور آب و فاضلاب بابلسر و آبرسانی به روستاهای بادله، کیاپی و لالیم میاندرود است که بیش از ۲۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شده و بیش از ۱۷ هزار و ۷۵۰ خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

 

 

نیروگاهیان

وی گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با آبدهی ۵۲ لیتر در ثانیه، بهسازی- مهندسی و تجهیز ۲ حلقه چاه با آبدهی ۴۵ لیتر در ثانیه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع آب به طول ۱۷ هزار و ۸۶۰ متر همچنین احداث یک واحد آزمایشگاه میکروبی، شیمیایی و فیزیکی آب، نصب و راه اندازی ۶ دستگاه دیزل ژنراتور، احداث اتاقک چاه به مساحت ۱۰۰ متر مربع و محوطه سازی به مساحت ۲۹۰ متر مربع اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات اجرایی مقاوم سازی مخزن جهت اجرای طرح پدافند غیرعامل و نصب لوله خروجی کف مخزن با قطر ۱۴۰۰ میلی‌متر در قائمشهر خبر داد و افزود: برای این پروژه بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=57356
  • نویسنده : بهمن آذرمنش
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.