6

افتتاح و بهره‌برداری از ۹ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در استان اردبیل

  • کد خبر : 6894
  • 30 مرداد 1398 - 19:26
افتتاح و بهره‌برداری از ۹ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در هفته دولت سالجاری بیش از ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسن محمدی” در این باره اظهار داشت: این پروژه‌ها عبارتند از: پروژه‌های سرمایه گذاری توزیع با مبلغی بالغ […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در هفته دولت سالجاری بیش از ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسن محمدی” در این باره اظهار داشت: این پروژه‌ها عبارتند از: پروژه‌های سرمایه گذاری توزیع با مبلغی بالغ بر ۱۰۳۷۵۰ میلیون ریال که شامل توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های روستایی و شهری و تجهیز و راه اندازی پستهای توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه‌های ۲۰ کیلو ولت، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن آوری های جدید از جمله ریکلوزر – سکسیونر گازی، نصب چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با اعتبار ۱۹۴۰۰ میلیون ریال، نیرو رسانی شامل (چاههای کشاورزی، دامداری، مرغداری، پرورش ماهی، صنایع تولیدی و غیره با ۸۲۰۰۰ میلیون ریال، طرح‌های کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار ۱۰۰۰ میلیون ریال، نصب کنتورهای هوشمند آب و برق (فهام) با ۱۱۰۰۰ میلیون ریال و برقرسانی به ۴ روستا با اعتبار ۱۲۸۵۰ میلیون ریال که در هفته مبارک دولت مورد بهره برداری و در اختیار مردم شریف و فهیم استان قرار خواهد گرفت.
وی با قدردانی از تلاش‌های تک تک همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای این پروژه‌ها، ابراز امیدواری کرد که انشالله با بهره برداری از آنها، موجبات افزایش رضایتمندی هم استانی‌های عزیز از شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیش از پیش فراهم آید.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6894

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.