5
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه برق‌رسانی در برق منطقه‌ای غرب

  • کد خبر : 69915
  • 12 بهمن 1400 - 14:41
افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه برق‌رسانی در برق منطقه‌ای غرب
"علی اسدی"  گفت: همزمان با دهه فجر 9 پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی اسدی”  گفت: همزمان با دهه فجر ۹ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
وی افزود: پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰٫۶۳ کیلوولت سرپل‌ذهاب با اعتباری بیش از ۳۸۲ میلیارد ریال، پروژه احداث پست سویچینگ ۶۳ کیلوولت هرسین با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال و پروژه توسعه پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت سنقر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه افتتاح می‌شوند و همچنین پروژه اتصالات ۶۳ کیلوولت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت سنقر با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال در این استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب بیان کرد: پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی ایوان یا فولاد زاگرس با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در استان ایلام افتتاح و عملیات احداث پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت مهران با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد در این استان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
اسدی تصریح کرد: پروژه‌های احداث پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت یاسوکند با اعتباری بیش از یکهزار میلیارد ریال، احداث پست کمپکت ۶۳٫۲۰ کیلوولت بانه ۲ با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال و احداث خط ۶۳ کیلوولت بانه ۱به بانه ۲ با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در استان کردستان کلنگ‌زنی خواهند شد.
وی گفت: این پروژه‌ها در منطقه غرب کشور با هدف افرایش قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق مشترکین جدید و صنایع مستقر در منطقه از جمله فولاد زاگرس و صنایع فولاد اطلس گستر برنامه‌ریزی شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=69915
  • نویسنده : یاسین همایونی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.