6
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۶ پروژه عمرانی شرکت آب منطقه‌ای گلستان در دهه فجر

  • کد خبر : 42012
  • 12 بهمن 1399 - 20:00
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۶ پروژه عمرانی شرکت آب منطقه‌ای گلستان در دهه فجر
"سیدمحسن حسینی" با اعلام این خبر اظهار کرد: از این پروژه 126 پروژه تعداد 96 پروژه با اعتبار 47 میلیارد تومان قابل افتتاح و 30 پروژه با اعتبار 22 میلیارد تومان آماده کلنگ‌زنی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۶پروژه این شرکت در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سیدمحسن حسینی” با اعلام این خبر اظهار کرد: از این پروژه ۱۲۶ پروژه تعداد ۹۶ پروژه با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان قابل افتتاح و ۳۰ پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان آماده کلنگ‌زنی است.وی اظهار کرد: در بخش تامین آب ۱۱ پروژه قابل افتتاح، در بخش بهبود بهره‌برداری و حفاظت از منابع آب ۲۹ پروژه قابل افتتاح و ۲۵ پروژه قابل کلنگ‌زنی است، همچنین در بخش مهندسی رودخانه‌ها و سواحل نیز ۵۶ پروژه قابل افتتاح و ۵ پروژه قابل کلنگ‌زنی است.

 

نیروگاهیان

حسینی ادامه داد: بازسازی ایستگاه هیدرومتری سد گلستان، بازسازی کانال‌ها و زهکش‌های شبکه آبیاری بوستان، بهبود و ترمیم مخازن فرعی شبکه وشمگیر، عملیات تثبیت بستر رودخانه خرمارود، تکمیل و بازسازی سدهای کوچک انحرافی استون آباد، وطنا و بنفش تپه، مرمت و بازسازی دریچه‌های سد وشمگیر و بهبود و توسعه شبکه سد وشمگیر از جمله پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی شرکت آب منطقه‌ای استان در دهه فجر سال جاری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همچنین افزود: عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های شهرستان گرگان، لایروبی و ساماندهی مسیل گرمابدشت، باغ گلبن و ربیع کلا، لایروبی و ساماندهی رودخانه اوغان در شهرستان گالیکش، مرمت و بازسازی دریچه های تحتانی کبودوال، لایروبی رودخانه قره سو در بازه‌های مختلف، لایروبی رودخانه گرگانرود در بازه‌های مختلف، لایروبی و ساماندهی مسیل نرماب و بازسازی ایستگاه‌های هیدرومتری لزوره و جنگلده از دیگر پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای استان در دهه فجر سال جاری است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42012
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.