2

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه آبفای گلستان با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت

  • کد خبر : 57286
  • 04 شهریور 1400 - 22:36
افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه آبفای گلستان با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت
"بهزاد هرمزی" اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با 30 پروژه و با اعتباری بالغ بر 570 میلیارد ریال، قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ‌زنی۳۰ پروژه این شرکت در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهزاد هرمزی” اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با ۳۰ پروژه و با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز ۱۶ حلقه چاه آب شرب، تجهیز یک باب آزمایشگاه، بازسازی تصفیه خانه ناهارخوران، اجرای حصارکشی و روشنایی، تکمیل انفصالی خط انتقال و احداث ۳ باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم ۴۰۰ متر مکعب، در راستای تامین آب پایدار در سطح استان بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این شرکت به‌شمار می‌آید.

 

نیروگاهیان

هرمزی تصریح کرد: اجرای ۸۰۰۰ متر خط انتقال آب شرب، اجرای ۱۰ هزار و ۲۵۰ متر شبکه توزیع آب و اصلاح شبکه از دیگر پروژه‌های این شرکت در هفته دولت بوده که افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به بهره برداری از پروژه‌های حوزه فاضلاب اظهار کرد: اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان‌های صیاد، ۵ آذر، امام رضا و ملل به طول ۸۷۰۰ متر در شهرستان گرگان، عملیات اجرایی سیستم روشنایی و ارت ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره ۹ و خرید ۶۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن دو جداره به قطر ۲۰۰ میلی متر در شهرستان گنبد از پروژه‌های این شرکت در این بخش است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان یادآور شد: ۸ شهر و ۲۱ روستا با تعداد ۳۰ هزار و ۴۵۷ خانوار و جمعیتی بالغ بر۱۰۹ هزار نفر با افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=57286
  • نویسنده : ولی‌الله ساور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.