4
با حضور وزیر کشور صورت گرفت؛

افتتاح پروژه‌های آبرسانی پایدار به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 84996
  • 08 شهریور 1401 - 22:35
افتتاح پروژه‌های آبرسانی پایدار به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد
"اسفندیار برخه" در آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستایی که با حضور وزیر کشور، استاندار، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و شماری از مسئولین استانی، محلی و مردم منطقه برگزار شد، بیان کرد: طرح‌ آبرسانی به 183 روستای محروم استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح کشوری جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از افتتتاح طرح آبرسانی پایدار به بیش از ۱۸ روستای این استان با حضور وزیر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “اسفندیار برخه” در آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستایی که با حضور وزیر کشور، استاندار، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و شماری از مسئولین استانی، محلی و مردم منطقه برگزار شد، بیان کرد: طرح‌ آبرسانی به ۱۸۳ روستای محروم استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح کشوری جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال اجرا است.

 

 

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه این طرح با هدف توسعه زیرساخت‌های آبرسانی مناطق کمتر برخوردار در دست اقدام است، افزود: ۱۸روستای شهرستان کهگیلویه با اجرای ۲۵ کیلومتر خط انتقال، ۸۷ کیلومتر شبکه توزیع و  احداث سه باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب به شبکه آبرسانی پایدار متصل شدند.

وی با اشاره به اینکه برای این حجم از عملیات اجرایی ۱۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی هزینه شده است، ادامه داد: در زمینه اقدامات عمرانی روستایی رتبه دوم کشور را داریم و با رایزنی‌های استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی ایشان و همچنین مساعدت وزیر نیرو حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات ما در این حوزه اضافه شد که قطعاً شاهد بهبود طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=84996
  • نویسنده : قاسم خشت‌زر
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.