3

افتتاح پروژه های برق منطقه ای خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت توانیر

  • کد خبر : 72311
  • 13 اسفند 1400 - 15:43
افتتاح پروژه های برق منطقه ای خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت توانیر
مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان اظهار كرد: كليه مراحل طراحي خدمات مهندسي، تجهيزات و اجراي عمليات توسط شركت هاي داخلي انجام شده و اعتبار طرح ها از محل اعتبارات شركت برق منطقه اي خوزستان تامين و پرداخت شده است.

با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و استاندار پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان با ارزش سرمایه گذاری ۲۸۴۰ میلیارد ریال در اهواز افتتاح شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، محمود دشت بزرگ مدیرعامل این شرکت در آیین افتتاح پروژه های این شرکت که با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، صادق خلیلیان استاندار خوزستان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی در پست صنایع اهواز برگزار شد، بیان کرد: پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز با ۱۰۰ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که در این مراسم افتتاح می شود.

وی افزود: با افتتاح پست صنایع بارگیری از پست های پربار منطقه ( مهدیس، کوی مجاهد، سپیدار) کاهش و متعادل می شود و علاوه بر افزایش پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز، باعث برق رسانی به شهرک های صنعتی در این منطقه از اهواز می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: پست سیار ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت جنوب غرب اهواز با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه گذاری ۲۶۰ میلیارد ریال نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که در این مراسم افتتاح می شود.

 

 

نیروگاهیان

دشت بزرگ اضافه کرد: چهار بانک خازنی ۳۳ کیلوولت در پست های سپنتا، گلستان و دانشگاه اهواز به ظرفیت ۱۹۰۲ مگاوار و ارزش سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال دیگر پروژه ای است که امروز افتتاح می شوند.

وی گفت: افتتاح این پروژه ها باعث افزایش ضریب اطمینان پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز در تابستان ۱۴۰۱ خواهند شد و قابلیت مانور در شبکه را افزایش می دهند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهار کرد: کلیه مراحل طراحی خدمات مهندسی، تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت های داخلی انجام شده و اعتبار طرح ها از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=72311
  • نویسنده : روح اله حميديان اهور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه خبري توانير

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.