2

افتتاح ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق تا پایان سال

  • کد خبر : 11965
  • 03 دی 1398 - 15:21
افتتاح ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق تا پایان سال

وزیر نیرو امروز در مراسم افتتاح سد ابیورد درگز: ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق تا پایان امسال در کشور به بهره برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رضا اردکانیان امروز در مراسم بهره برداری از سد ابیورد درگز افزود:این طرحها در حوزه های ساخت نیروگاه، […]

وزیر نیرو امروز در مراسم افتتاح سد ابیورد درگز: ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق تا پایان امسال در کشور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رضا اردکانیان امروز در مراسم بهره برداری از سد ابیورد درگز افزود:این طرحها در حوزه های ساخت نیروگاه، سد، زهکش، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب و خطوط انتقال تا پایان امسال هر هفته در یکی از استانهای کشور به بهره برداری می‌رسد و برای بهره برداری از این طرحها ۳۳هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش “هر هفته الف.ب. ایران” وزارت نیرو که هم اکنون در هفته دهم اجرای آن قرار دارد گفت: ۸۶طرح با سرمایه‌گذاری ۷۰هزار میلیارد ریال در ۱۸ استان کشور به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو با اشاره به اهمیت جمع آوری فاضلاب و ساخت تصفیه خانه فاضلاب به عنوان یکی از سیاستهای مهم این وزارتخانه گفت: ۲۳۲تصفیه خانه در کشور به بهره برداری رسیده که ۶۴تصفیه خانه از این تعداد مربوط به دولت کنونی است.

اردکانیان همچنین با اشاره به طرحهای حوزه برق گفت: در شش سال گذشته در دولت به طور متوسط هرسال دوهزار و ۲۰۰مگاوات تولیدات برقی به مدار برق کشور افزوده شده است.

وی افزود: با این که تحریمهای ظالمانه دشمن در کشور مشکلاتی ایجاد کرده است اما با تلاش و کوشش سعی می شود در حوزه وزارت نیرو با استفاده بیشتر از توان داخلی این تحریمها کم اثر یاشد.

وزیر نیرو گفت: هم اکنون ۴۶طرح آب و برق و فاضلاب با بیش از ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار در خراسان رضوی در دست اجراست و هم اکنون ۵۱درصد پیشرفت دارد.

اردکانیان افزود: تلاش می شود تا پایان دولت کنونی تعداد قابل توجهی از این طرحها در خراسان رضوی بهره برداری شود.

وی برای بهره برداری از طرحهای حوزه آب و برق راهی غرب خراسان رضوی شد.

وزیر نیرو ۵طرح را هم صبح امروز در مشهد افتتاح کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11965

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.