4
در دهه فجر انجام شد؛

افتتاح ۱۶ طرح برق‌رسانی روستایی در استان سمنان

  • کد خبر : 71063
  • 26 بهمن 1400 - 15:05
افتتاح ۱۶ طرح برق‌رسانی روستایی در استان سمنان
معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این مطلب بیان کرد: سه طرح بهینه سازی شبکه فشارضعیف در روستاهای خیرآباد، دوزهیر و علاء در شهرستان سمنان با مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون ریال بهره برداری شدند.

همرمان با دهه فجر، ۱۶ طرح عمرانی برق‌رسانی روستایی در استان سمنان با صرف اعتباری به مبلغ  ۱۴۶ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این مطلب بیان کرد: سه طرح بهینه سازی شبکه فشارضعیف در روستاهای خیرآباد، دوزهیر و علاء در شهرستان سمنان با مبلغ هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بهره برداری شدند.

“رضا علی اصغری” به اجرای طرح تبدیل ۱۰ هزار و ۴۹۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در برخی روستاهای شاهرود با اعتبار هشت میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: طرح اصلاح شبکه روستاهای آهوانو، حسن آباد و صح با مبلغ سه میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال، طرح احداث پست هوایی در روستای وامرزان با اعتبار ۸۷۵  میلیون ریال و دو طرح تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای کلاته ملا و قادرآباد و تعدادی دیگر از روستاهای شهرستان دامغان با مبلغ شش میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال، از طرح های افتتاح شده به شمار می‌روند.

وی افزود: طرح بهسازی شبکه توزیع برق روستایی با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال، طرح اصلاح شبکه برق روستای حصارک کوشک با اعتبار پنج میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و طرح نصب پست هوایی توزیع برق روستای فرور با مبلغ دو میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسیدند.

 

 

نیروگاهیان

علی اصغری اضافه کرد: طرح بهینه سازی شبکه فشار متوسط هوایی منطقه پرور با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی روستاهای شهرستان مهدیشهر با مبلغ شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، از جمله طرح‌های افتتاحی محسوب می‌شوند.

وی با اظهار این که طرح اصلاح شبکه فشارضعیف روستاهای بخش بسطام با اعتبار هفت میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است یادآور شد: طرح احداث دو هزار و ۸۸۹ متر خط ۲۰ کیلوولت و پست های هوایی در برخی روستاهای شهرستان میامی با مبلغ هشت میلیارد و ۸۸۸  میلیون ریال و طرح بهسازی هفت هزار و ۵۸ متر شبکه توزیع برق روستاهای این شهرستان با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال، از دیگر طرح‌های افتتاح شده در ایام دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

انتهایی پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=71063
  • نویسنده : ابوالفضل همتی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.