8
به‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح ۳ پروژه تامین آب شرب در استان گلستان

  • کد خبر : 42546
  • 18 بهمن 1399 - 22:45
افتتاح ۳ پروژه تامین آب شرب در استان گلستان
"بهزاد هرمزی" در این مراسم که استاندار استان گلستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی حضور داشتند، با اشاره به آغاز به‌کار 3 پروژه تامین آب شرب در شهرهای گمیشان و گالیکش گفت: این پروژه‌ها به صورت متمرکز در دو شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح ۳ پروژه تامین آب شرب در شهرهای گمیشان و گالیکش به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهزاد هرمزی” در این مراسم که استاندار استان گلستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی حضور داشتند، با اشاره به آغاز به‌کار ۳ پروژه تامین آب شرب در شهرهای گمیشان و گالیکش گفت: این پروژه‌ها به صورت متمرکز در دو شهرستان برگزار شد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان درخصوص حجم پروژه‌های قابل افتتاح این شرکت در این دو شهرستان اظهار داشت: اجرای ۲٫۱ کیلومتر عملیات خط انتقال و ۶۰۰ متر عملیات شبکه توزیع آب شرب برای دو روستای شهرستان گمیشان و افتتاح عملیات خط انتقال آب شرب به طول ۶۰۰ متر در شهرستان گالیکش از پروژه‌های این شرکت در این دو شهرستان بوده است.
هرمزی در پایان اعتبار این پروژه‌ها را ۵٫۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها جمعیتی بالغ بر ۲۳ هزار و ۵۷۱ نفر در شهر گالیکش، گمیشان و روستاهای تحت پوشش از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42546
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.