4

افتتاح ۴۲۵٫۷ میلیارد ریال پروژه آب و فاضلاب در خراسان رضوی

  • کد خبر : 43169
  • 26 بهمن 1399 - 20:45
افتتاح ۴۲۵٫۷ میلیارد ریال پروژه آب و فاضلاب در خراسان رضوی
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، برای اجرای این تعداد پروژه که در شهرستان‌های نیشابور، تربت حیدریه، خواف، خلیل آباد، درگز، بردسکن، گناباد و چناران مورد بهره‌برداری قرار گرفتند 425 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و منابع داخلی هزینه شده است. 

۱۶ پروژه صنعت آب و فاضلاب شهری و روستایی دهه فجر امسال در خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، برای اجرای این تعداد پروژه که در شهرستان‌های نیشابور، تربت حیدریه، خواف، خلیل آباد، درگز، بردسکن، گناباد و چناران مورد بهره‌برداری قرار گرفتند ۴۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و منابع داخلی هزینه شده است.
“سید ابراهیم علوی” پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب نیشابور را شامل آبرسانی به نیشابور از دشت فوشنجان اعلام کرد و گفت: پروژه سیستم تغلیظ لجن تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تربت حیدریه و آزمایشگاه باکتریولوژیک امور بردسکن هم در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

 

 

نیروگاهیان

وی همچنین به  پروژه آبرسانی روستای خلیل آباد  شهرستان درگز اشاره و اعلام کرد: در اجرای این پروژه ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط شرکت و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم از سوی یک فرد خیر تامین شد.
به گفته وی در این ایام ۵ جایگاه برداشت آب شرب در شهر کاخک شهرستان گناباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با افتتاح مجتمع آبرسانی روستای سوهان شهرستان چناران هم آب شرب مورد نیاز اهالی سه روستا تامین شد.
علوی افزود: سه هزار نفر جمعیت روستایی در شهرستان خواف نیز با اجرای دو پروژه، از آب شرب بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43169
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.