6

افتتاح ۵۸ پروژه توزیع برق استان سمنان همزمان با دهه فجر

  • کد خبر : 69621
  • 09 بهمن 1400 - 11:42
افتتاح ۵۸ پروژه توزیع برق استان سمنان همزمان با دهه فجر
11 پروژه تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار 62 میلیارد و 244 میلیون ریال و 12 پروژه در قالب نصب تجهیزات و تاسیسات الکتریکی شبکه توزیع برق با مبلغ 72 میلیارد و 978 میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شرکت در دهه فجر به شمار می‌روند.

سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: همزمان با دهه فجر امسال، ۵۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سیدمحمد حسینی نژاد” اظهار کرد: ۱۷ پروژه توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق با مبلغ ۱۷۴ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال، چهار پروژه هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال و ۱۴ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق با مبلغ ۱۶۵ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال، از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه صنعت توزیع برق استان هستند.
وی افزود: ۱۱ پروژه تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال و ۱۲ پروژه در قالب نصب تجهیزات و تاسیسات الکتریکی شبکه توزیع برق با مبلغ ۷۲ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شرکت در دهه فجر به شمار می‌روند.

 

نیروگاهیان

حسینی نژاد تصریح کرد:  به منظور اجرای پروژه‌های پیش‌گفته، مبلغ ۵۰۳ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.
وی یادآور شد: احداث ۱۸۷ کیلومتر شبکه هوایی و ۱۴ کیلومتر شبکه زمینی، نصب ۱۸۸ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۳۳ مگاولت آمپر، جذب هشت هزار و ۷۴۷ مشترک جدید، برق‌رسانی به سه روستا، نصب یک هزار و ۴۰۳ سرچراغ روشنایی معابر و برقراری ۵۸ انشعاب برق چاه آب کشاورزی، به عنوان عملکرد این شرکت از دهه فجر سال گذشته تا به حال محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=69621
  • نویسنده : ابوالفضل همتی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.