2
مدیرعامل آبفا کشور در گردهمایی مدیران دفاتر بازرسی آب و فاضلاب سراسر کشور:

افراط و تفریط در نظارت باعث بروز آفت در سازمان‌ها است

  • کد خبر : 96944
  • 25 بهمن 1401 - 0:43
افراط و تفریط در نظارت باعث بروز آفت در سازمان‌ها است
اولین گردهمایی مدیران دفاتر بازرسی آب و فاضلاب سراسر کشور با حضور مدیر کل دفتر بازرسی آبفای کشور و هیئت همراه، مدیران عامل شرکت های آبفا مشهد و استان خراسان رضوی و نیز مدیران دفاتر بازرسی، در مشهد آغاز شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:افراط و تفریط در نظارت، باعث ایجاد آفت در سازمان‌هاست و این امر مهم باید در مسیر انجام وظایف دفاتر بازرسی رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، اولین گردهمایی مدیران دفاتر بازرسی آب و فاضلاب سراسر کشور با حضور مدیر کل دفتر بازرسی آبفای کشور و هیئت همراه، مدیران عامل شرکت های آبفا مشهد و استان خراسان رضوی و نیز مدیران دفاتر بازرسی، در مشهد آغاز شد.

اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی در این مراسم حضور یافت، ضمن تبریک اعیاد رضویه و ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: بازرسی چشم بینای مجموعه شرکتها است و برگزاری این همایش در مشهد و در جوار بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با تبادل نظری که در سایه همراهی مدیران دفاتر اتفاق می‌افتد، قطعا باعث خیر و برکت در صنعت آب و فاضلاب خواهد بود.

وی گفت: در هر مجموعه‌ای باید چشم هایی برای نظارت باشد؛ بازرسی، کنترل و نظارت است که چارچوب‌های سیستم را تعریف می‌کند و انتظار دارد همکاران در راستای چارچوب‌های تعریف شده حرکت کنند.

 

 

نیروگاهیان

جعفری با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط افزود: افراط و تفریط در نظارت، باعث آفت در سازمان‌ها است و این امر مهم باید در مسیر انجام وظایف توسط دفاتر بازرسی رعایت شود.

جعفری با بیان اینکه بازرسی شامل بخش های نظارتی و به تبع آن بحث‌های تشویقی و تنبیهی است، ارزشیابی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاران خدوم و فداکارباید شناسایی، معرفی و تشویق شوند و چنانچه تخلفی نیز مشاهده شد، مورد تذکر و تنبیه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر‌نشان کرد: مدیران دفاتر بازرسی باید به صورت همه جانبه در راستای تصمیم سازی در کنار مدیران عامل باشند و به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=96944
  • نویسنده : محمدرضا برازنده‌پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.