6

افزایش ۲۶ مگاواتی توان تولید برق در نیروگاه نکا

  • کد خبر : 5911
  • 12 تیر 1398 - 19:26
افزایش ۲۶ مگاواتی توان تولید برق در نیروگاه نکا

مدیرعامل نیروگاه نکا از ساخت و بومی‌سازی ۴۲ هزار قطعه نیروگاهی در این نیروگاه با استفاده از توانمندی قطعه‌­سازان داخلی به روش مهندسی معکوس خبر داد و گفت: محدودیت­‌های تولید در این نیروگاه برطرف شده و ظرفیت تولید واحدهای موجود نسبت به تابستان سال گذشته حدود ۲۶ مگاوات افزایش ­یافت. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو […]

مدیرعامل نیروگاه نکا از ساخت و بومی‌سازی ۴۲ هزار قطعه نیروگاهی در این نیروگاه با استفاده از توانمندی قطعه‌­سازان داخلی به روش مهندسی معکوس خبر داد و گفت: محدودیت­‌های تولید در این نیروگاه برطرف شده و ظرفیت تولید واحدهای موجود نسبت به تابستان سال گذشته حدود ۲۶ مگاوات افزایش ­یافت.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محسن نعمتی” در جلسه شورای اداری شهرستان نکا افزود: در نتیجه تلاش­‌های صورت گرفته پس از تحریم‌ها، در سه سال گذشته افزون‌بر ۲۷ هزار قطعه و از سال ۹۰ تا کنون بیش از ۴۲ هزار قطعه مورد نیاز با مشارکت متخصصان این شرکت و نیز به فعلیت رسیدن توانمندی قطعه­‌سازان داخلی به روش مهندسی معکوس بومی­‌سازی شد.
وی به پروژه­های اجرا شده در جهت رفع محدودیت و بهبود راندمان واحدها در راستای تامین برق مطمئن و پایدار اشاره کرد و گفت: به‌منظور افزایش بازدهی، ارتقای ظرفیت تولید واحدها و بهره­‌برداری بهینه‌­تر از وضعیت موجود، اجرای ۱۴ پروژه بهسازی و بازسازی تا پایان خردادماه اجرایی شد و ظرفیت تولید واحدهای موجود نسبت به تابستان سال گذشته حدود ۲۶ مگاوات افزایش ­یافت.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5911

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.