2
در دومین ماه سال جاری محقق شد :

افزایش بیش از ۱۶ درصدی تولید انرژی الکتریکی نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 131928
  • 04 خرداد 1403 - 9:58
افزایش بیش از ۱۶ درصدی تولید انرژی الکتریکی نیروگاه شهید رجایی
جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی در تشریح خبر فوق گفت: در اردیبهشت امسال، یک میلیارد و یکصد و چهل و نه میلیون و هفتصد هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولید برق شهید رجایی، جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی در تشریح خبر فوق گفت: در اردیبهشت امسال، یک میلیارد و یکصد و چهل و نه میلیون و هفتصد هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
دوستی تصریح کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۵۶۲ میلیون و ۷۰۱ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۵۸۶ میلیون و ۹۹۹ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.
وی درپایان بیان کرد: در بازه زمانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه، ۱۶/۴ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی با دارا بودن۱۳واحد بخاری وسیکل ترکیبی، با تولید سالانه حدود۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، برق بیش از ۳ ونیم درصد از نیاز مصرف کنندگان این انرژی را در کشور تامین می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131928

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.