7

افزایش تجهیزات دریایی متناسب با رشد بندر شهید بهشتی/ احداث ۶ پست برق جدید در اراضی بندر

  • کد خبر : 18124
  • 28 بهمن 1398 - 14:24
افزایش تجهیزات دریایی متناسب با رشد بندر شهید بهشتی/ احداث ۶ پست برق جدید در اراضی بندر

آقایی از احداث ۶ پست برق جدید در اراضی بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.   بیشتر بخوانید بهینه سازی و افزایش ظرفیت خط انتقال برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی تخلیه کشتی برای نخستین بار با استفاده از انرژی برق در بندر چابهار نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار گروه استان […]

آقایی از احداث ۶ پست برق جدید در اراضی بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بهره مندی از انرژی برق جهت استفاده بهینه از تجهیزات استراتژیک، صرفه جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی، کاهش آلودگی زیست محیطی و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران از اهداف اجرای این پروژه است.

او زیربنای این پروژه را ۳ هزار مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: در اجرای این پروژه ۴۰ کیلومتر کابل کشی ۲۰ کیلو ولت، ۸۵ کیلومتر کابل کشی فشار ضعیف انجام می‌شود و جانمایی ۱۱ عدد ترانس برق هزار و ۶۰۰ کیلو ولت و ۳ عدد دیزل ژنراتور ۸۰ کیلو ولت برق اضطراری نیز در پروژه پیش بینی و تامین شده است.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، در این راستا با راه اندازی یک پست برق ۲۰ کیلو ولت در طرح توسعه بندر شهید بهشتی، زیرساخت‌های استفاده از انرژی برق برای تخلیه کشتی‌های غلات فراهم و برای اولین بار تخلیه غلات در این بندر با بهره گیری از انرژی برق انجام شد.

آقایی با اشاره به جایگاه بندر چابهار در نگاه‌های ملی و فراملی و استقبال سرمایه گذاران و صاحبان کالای دیگر کشور‌ها جهت بهره مندی از ظرفیت‌های این بندر استراتژیک خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توسعه بندر شهید بهشتی و ضرورت توسعه زیرساخت‌های لازم، امکانات تجهیزاتی این بندر در حوزه‌های دریایی، بندری و مخابراتی نیز با سرعت در حال افزایش است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18124

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.