2

افزایش حدود ۱۶ درصدی مصرف برق در استان

  • کد خبر : 15712
  • 04 بهمن 1398 - 15:09
افزایش حدود ۱۶ درصدی مصرف برق در استان

روزهای سرد اصفهان با افزایش بیش از ۱۵ درصدی مصرف برق همراه بوده است .   بیشتر بخوانید کشور در آستانه خاموشی قرار دارد رشد چشمگیر مصرف گاز/احتمال قطعی گاز در صنایع و نیروگاه ها وجود دارد احتمال قطع شدن برق اصفهان   به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ سخنگوی […]

روزهای سرد اصفهان با افزایش بیش از ۱۵ درصدی مصرف برق همراه بوده است .

 

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: از ابتدای زمستان تاکنون ، مشترکان این استان با بیش از ۸۴۱ هزار مگاوات مصرف برق، حدود ۱۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل برق مصرف کردند.

امیر رمضانی افزود: همچنین در این مدت پیک بار مصرفی اصفهانی ها با هزار و ۴۲۹ مگاوات مصرف بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است .

وی به برودت و سرمای هوا در روز های آینده براساس نظر کارشناسان هواشناسی و به دنبال آن افزایش مصرف انرژی نیز اشاره و به شهروندان توصیه کرد : با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه هاو به منظور پیشگیری از قطع برق ، تا دو هفته آینده مصرف این حامل انرژی را ۲۰ درصد کاهش دهند.

رمضانی همچنین از اعطای پاداش به شهروندانی صرفه جو در مصرف انرژی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون در استان مصرف برق بیش از ۷ درصد رشد داشته است .

استان اصفهان از نظر تعداد مشترکان، رتبه چهارم و از نظر فروش انرژی، رتبه سوم کشور را دارد.

شرکت توزیع برق استان به بیش از یک میلیون و ۴٢۵ هزار و ٢٢٣ مشترک در مساحتی به وسعت ٩١ هزار کیلومترمربع خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/

نیروگاهیان

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15712

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.