3

افزایش دو برابری ظرفیت برق دیشموک

  • کد خبر : 19340
  • 19 اسفند 1398 - 19:36
افزایش دو برابری ظرفیت برق دیشموک

با نصب اتوترانس روستای بونگیر ظرفیت برق بخش دیشموک و چاروسا دو برابر افزایش یافت.   بیشتر بخوانید انتقاد از برق ناپایدار دیشموک/ رواج بدحجابی در مدارس قطعی برق دو بخش چاروسا و دیشموک به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مسئول اداره برق دیشموک با اشاره به […]

با نصب اتوترانس روستای بونگیر ظرفیت برق بخش دیشموک و چاروسا دو برابر افزایش یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مسئول اداره برق دیشموک با اشاره به اینکه میزان برق مصرفی منطقه صد آمپر است گفت: ظرفیت فعلی اتوترانس نصب شده ۲۰۰ آمپر است که با نصب آن ظرفیت برق این منطقه دو برابر شده است.
مصطفی حکیم رئیس افزود: با نصب اتوترانس میزان ولتاژ مصرفی حداقل ده درصد افزایش داشته است.
حکیم اضافه کرد: ولتاژ فعلی برق دیشموک به حد نرمال با ولتاژ ۲۲۵ ولت رسیده است.
وی با اشاره به میزان هزینه نصب اتوترانس گفت: تاکنون برای نصب اتوترانس مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان توسط شرکت توزیع برق استان هزینه شده است.
مسئول اداره برق دیشموک با اشاره به جمعیت ۵۰ هزار نفری بخش های دیشموک و چاروسا گفت: فاصله دو بخش مذکور از ایستگاه برق سرپری بیش از ۹۰ کیلومتر است که شرکت توزیع نیروی برق استان برای تقویت ولتاژ دو دستگاه اتوترانس وارد مدار کرد.
حکیم ادامه داد: دو دستگاه اتوترانس نصب شده در مدار به عنوان مسکن هستند و نیاز هست که ایستگاه برق برای دو بخش دیشموک و چاروسا ایجاد شود.
وی با اشاره به رایزنی های شرکت توزیع نیروی برق استان برای ایجاد ایستگاه برق گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان درصدد ایجاد ایستگاه برق در روستای مهرآباد قلعه رئیسی است.
مسئول اداره برق دیشموک افزود:در صورتیکه معارضات مردمی وجود نداشته باشد کارهای مطالعاتی آن آغاز و به زودی شاهد شروع عملیات ایجاد ایستگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نیروگاهیان

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19340

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.