2

افزایش صد در صدی توان نیروی برق در رضوانشهر

  • کد خبر : 134238
  • 04 تیر 1403 - 10:44
افزایش صد در صدی توان نیروی برق در رضوانشهر
محمود دشت بزرگ در نشست با فرماندار این شهرستان افزود: افزایش ظرفیت پست موقت ۶۳ به ۲۰ رضوانشهر تا تابستان سال آینده از ۱۵ مگاولت آمپر به ۳۰ مگاولت آمپر با هزینه‌ای بیش از ۷۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، محمود دشت بزرگ در نشست با فرماندار این شهرستان افزود: افزایش ظرفیت پست موقت ۶۳ به ۲۰ رضوانشهر تا تابستان سال آینده از ۱۵ مگاولت آمپر به ۳۰ مگاولت آمپر با هزینه‌ای بیش از ۷۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
دشت بزرگ با اشاره به خط انتقال نیروگاه پره سر به رضوانشهر گفت: بودجه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بابت خط انتقال ۴ مداره نیروگاه پره سر به شهرستان رشت در نظر گرفته شده که تا پایان تیرماه امسال به اتمام می‌رسد.
وی افزود: به کشاورزان و صاحبان زمین‌های کشاورزی که در اجرای طرح خط انتقال متضرر خواهند شد اطمینان می‌دهیم پرداخت خسارت به کشاورزان بعد از ارزیابی کارشناسان مجموعه ظرف مدت ۴۸ ساعت پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در رضوانشهر با اشاره به اینکه مشکلات ضعف برق این شهرستان با افزایش پست ۶۳ به ۲۰ مرتفع خواهد شد گفت: در مرحله دوم اجرای این طرح حدود ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز به تأمین بودجه می‌باشد که پست موقت ۶۳ به ۲۰ رضوانشهر به پست دائمی تبدیل شده و با افزایش ظرفیت به ۶۰ مگاولت آمپر برسد.
فرماندار رضوانشهر هم گفت: در اجرای پروژه خط انتقال و افزایش ظرفیت پست ۶۳ به ۲۰ رضوانشهر تمام توان خود را به کار بسته تا مردم رضوانشهر مشکلات ضعف برق نداشته باشند و در این زمینه دچار مشکل نشوند.
سید نادر صفوی میرمحله ضمن اطمینان به کشاورزان از مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان خواست پرداخت خسارت به کشاورزان را از اولویت‌های این طرح قراردهد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134238

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.