1

افزایش ظرفیت خازن پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب سمنان

  • کد خبر : 29828
  • 08 مرداد 1399 - 12:05
افزایش ظرفیت خازن پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب سمنان
پروژه بهینه‌سازی و خازن‌گذاری در پست ۶۳ کیلوولت جنوب سمنان، پس از عملیات جانمایی، طراحی، اجرای فونداسیون، فنس پیرامونی، نصب استراکچر و بانک خازنی و فیدر ۲۰ کیلوولت جدید در پست به انجام رسید.

مدیر امور انتقال مرکز و غرب بهره‌برداری معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان از افزایش ظرفیت خازن پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب سمنان با هدف کاهش تلفات انرژی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس،مهدی معینی در سمنان از افزایش ظرفیت خازن پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب سمنان خبر داد و افزود: پروژه بهینه‌سازی و خازن‌گذاری در پست ۶۳ کیلوولت جنوب سمنان، پس از عملیات جانمایی، طراحی، اجرای فونداسیون، فنس پیرامونی، نصب استراکچر و بانک خازنی و فیدر ۲۰ کیلوولت جدید در پست به انجام رسید.

وی اظهار کرد: با پیگیری همکاران امور انتقال مرکز و غرب، واحد بهینه‌سازی و معاونت طرح و توسعه، شرکت PM برق‌دار و بارگیری شده است.

نیروگاهیان

مدیر امور انتقال مرکز و غرب بهره‌برداری معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اهداف این پروژه گفت: انجام این پروژه و راه‌اندازی مجموعه دوم بانک خازنی، موجب افزایش ظرفیت خازن‌های ۲۰ کیلوولت منصوبه در پست ۶۳ جنوب سمنان از ۸.۴ مگاوار به ۹.۶ مگاوار شد.

معینی بیان کرد: با ورود این خازن به مدار، وضع ولتاژ پست بهبود یافته و کاهش تلفات انرژی و آزادسازی ظرفیت خطوط تغذیه‌کننده پست جنوب سمنان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29828

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.