6

افزایش مصرف برق در اصفهان، زنگ هشدار خاموشی

  • کد خبر : 27370
  • 31 خرداد 1399 - 21:32
افزایش مصرف برق در اصفهان، زنگ هشدار خاموشی
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: اگر مشترکان به همین روش برق مصرف کنند قطعا امسال در مواقع پیک مصرف با خاموشی روبرو هستیم.

مصرف برق در شهرستان اصفهان نسبت مدت مشابه پارسال ۱۲درصد بیشتر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: اگر مشترکان به همین روش برق مصرف کنند قطعا امسال در مواقع پیک مصرف با خاموشی روبرو هستیم.

مرسل صالحی با بیان اینکه مشترکان تجاری به عنوان ۱۶درصد از مشترکان بیش از ۱۲درصد از برق را مصرف می‌کنند گفت اصناف مثل لوستر فروشان و یا میوه فروشان به ندرت الگوی مصرف را رعایت می‌کنند که این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد.

نیروگاهیان

وی افزود: ساعات پیک مصرف در اصفهان از ساعت ۱۲تا۱۶ در نظر گرفته شده است و فروشگاه دارانی که الگو را رعایت نکنند مشمول جریمه ۳۰ درصدی و در صورت کاهش مصرف مطابق با الگو یا زیر الگو مشمول تشویق ۵۰درصدی می‌شوند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از مشترکان تجاری خواست در طول روز از نور آفتاب برای روشنایی استفاده کنند و صنف لوستر فروش موقع ورود مشتری نسبت به روشن کردن لوستر‌ها اقدام کنند.

صالحی افزود: اگر مشترکان از جمله مشترکان تجاری مصرف بهینه برق و صرفه جویی را در دستور کار قرار ندهند همچون سال۹۷ با خاموشی‌های متعدد روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27370

ثبت دیدگاه

  1. به جای این که یک به یک برای شهرها اعلام خاموشی کنیم بهتره در صدا و سیما و در رسانه ی جمعی اعلام کنیم به طور کلی برای کشور مدیریت مصرف بهینه برق انجام بشهتا مردم واقعا به این هشدارها اهمیت دهند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.