5

افزایش پایداری در خط لوله انتقال گاز به نیروگاه بزرگ فارس

  • کد خبر : 26756
  • 21 خرداد 1399 - 18:16
افزایش پایداری در خط لوله انتقال گاز به نیروگاه بزرگ فارس
با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه انتقال گاز و جلوگیری از قطع گاز ، عملیات تعمیرات خط لوله مذکور بر اساس نتایج حاصل از پیگرانی هوشمند و بازدید میدانی، با هماهنگی انجام شده و با حفظ پایداری شرایط مصرف کنندگان برنامه ریزی و انجام شد.

با تلاش شبانه روزی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز و بدون قطع گاز مصرف کنندگان خانگی ، عملیات تعمیرات خط لوله انتقال گاز به نیروگاه بزرگ گازی شیراز با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، پیمان خضرایی سرپرست منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران، با اعلام این خبر افزود: با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه انتقال گاز و جلوگیری از قطع گاز ، عملیات تعمیرات خط لوله مذکور بر اساس نتایج حاصل از پیگرانی هوشمند و بازدید میدانی، با هماهنگی انجام شده و با حفظ پایداری شرایط مصرف کنندگان برنامه ریزی و انجام شد.

نیروگاهیان

وی، با اشاره به جزییات این عملیات ، تصریح کرد: عملیات مذکور در حداقل زمان ممکن و با رعایت کلیه اصول ایمنی و استانداردهای فنی طی ۱۸ ساعت کار مداوم به اتمام رسید و پس از انجام آزمون رادیوگرافی و تأیید بازرسی فنی، تزریق گاز با ایمنی کامل انجام و خط لوله یاد شده مجدداً در سرویس قرار گرفت.

خضرایی در ادامه افزود: این عملیات با همت مرکز بهره برداری شیراز و همکاری واحدهای عملیات ساختمانی، شیرهای خودکار، HSE، بازرسی فنی ، حراست و واحدهای پشتیبانی اداری صورت پذیرفته است.

وی در پایان از کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز به دلیل تلاش در انتقال پایدار گاز، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26756

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.