6

افزایش چشمگیر همکاری سازمان انرژی اتمی با جامعه علمی دانشگاهی در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 126253
  • 04 فروردین 1403 - 9:00
افزایش چشمگیر همکاری سازمان انرژی اتمی با جامعه علمی دانشگاهی در دولت سیزدهم
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در دولت سیزدهم همکاری سازمان انرژی اتمی و صنعت هسته‌ای با جامعه علمی دانشگاهی بسیار چشمگیر بوده

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبر گزاری ایرنا، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در دولت سیزدهم همکاری سازمان انرژی اتمی و صنعت هسته‌ای با جامعه علمی دانشگاهی بسیار چشمگیر بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مساله برای هر کشور و همه زیرمجموعه‌های آن، برنامه‌ریزی است، به‌گونه‌ای که نبـود آن؛ امکان موفقیت را در انجام امور و پیشبرد اهداف، میسر نمی‌سازد، تصریح کرد: در کنار برنامه‌ریزی، موضوع مهم دیگر به نظارت و پیگیری باز می‌گردد تا مشخص شود که آیا برنامه‌ریزی انجام گرفته به‌صورت واقعی و بر مبنای زمان‌بندی انجام شده یا خیر؟ (البته با در نظرگرفتن سایر ابعاد برنامه) و اگر در این میان، مشکلی وجود دارد، برطرف شود.

در دولت سیزدهم همکاری سازمان انرژی اتمی و صنعت هسته‌ای با جامعه علمی – دانشگاهی بسیار چشمگیر بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

اولویت کاری ما در سال جدید، عملیاتی کردن توافق‌نامه‌ها و به‌روزرسانی سند جامع صنعت هسته‌ای کشور است. با توجه به اینکه فعالیت‌های تحقیقاتی، به‌روز بوده و دائما در حال پیشرفت هستند، لازم است که برنامه‌ها و اسناد؛ به‌صورت مداوم، به‌روزرسانی شده و با توجه به تغییرات روز دنیا؛ توافق‌نامه‌ها و برنامه‌ها نیز باید به‌شکل مستمر؛ ویرایش و پیگیری شود تا بتوانیم نقشه راه ۲۰ساله صنعت هسته‌ای را براساس استانداردهای جهانی و پیشرفت‌ها، جلو ببریم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126253

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.