2

افزایش ۶درصدی مصرف برق در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 134079
  • 02 تیر 1403 - 10:37
افزایش ۶درصدی مصرف برق در آذربایجان غربی
طاهر کیامهر با اشاره به میزان مصرف برق در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در خرداد ماه امسال نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته علی‌رغم اینکه  نسبت به مدت مشابه دمای هوا افزایش چندانی نداشته؛ اما شاهد ۶ درصد افزایش مصرف بودیم.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ، طاهر کیامهر با اشاره به میزان مصرف برق در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در خرداد ماه امسال نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته علی‌رغم اینکه  نسبت به مدت مشابه دمای هوا افزایش چندانی نداشته؛ اما شاهد ۶ درصد افزایش مصرف بودیم.

وی ادامه داد: این میزان مصرف نشان‌دهنده هشدار جدی در راستای رعایت الگوی مصرف و همراهی و مشارکت همگانی جهت گذر از پیک‌بار تابستان پیشرو است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: روزهای گذشته باتوجه‌به افزایش شدید دمای هوا مصرف برق علاوه بر استان آذربایجان غربی در سایر استان‌ها نیز رشد چشمگیری داشته و برای پیشگیری از هر گونه مشکل باید مصارف غیرضرور کاهش و نسبت به مصرف بهینه اقدام شود.

کیامهر تصریح کرد: تا کنون بیشترین میزان مصرف برق از ابتدای خرداد تا کنون یک‌هزار و ۱۱۹ مگاوات است درحالی‌که در مدت مشابه سال گذشته در این ایام مصرف یک هزار و ۵۲ مگاواتی را شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی یادآور شد: امسال خاموشی نخواهیم داشت؛ اما باتوجه‌به برنامه‌های مدیریت بار برای مشترکین کشاورزی، صنعتی و تجاری برنامه‌های مشارکت و همکاری در نظر گرفته شده و در بخش صنعت نیز تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای مشارکت پیک بار با صنایع بسته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق این تفاهم‌نامه‌ها صنایع بدون اینکه مشکلی در فعالیت‌های خود داشته باشند با برنامه‌های مدیریت بار مشارکت کنند جابه‌جایی روز تعطیل یکی از این نکات اشاره شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: تاکنون مجموعاً بیش از یک میلیون و ۴۳۰ هزار مشترک شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان است

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134079

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.