0

افزایش ۶۳۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران طی یک سال گذشته

  • کد خبر : 129141
  • 30 فروردین 1403 - 10:04
افزایش ۶۳۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران طی یک سال گذشته
اداره اطلاعات انرژی آمریکا از افزایش ۶۳۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران طی یک سال گذشته و تولید ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه نفت در سومین ماه ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت _ پاد، اداره اطلاعات انرژی آمریکا از افزایش ۶۳۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران طی یک سال گذشته و تولید ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه نفت در سومین ماه ۲۰۲۴ خبر داد.

تولید نفت ایران در ماه‌های ژانویه تا مارس امسال نسبت به سه‌ماهه چهارم سال قبل ۵۰ هزار بشکه در روز و نسبت به سه‌ماهه نخست سال قبل ۶۳۰ هزار بشکه در روز افزایش داشته است. ایران در سه‌ماهه نخست سال قبل ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه در روز و در سه‌ماهه چهارم این سال ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار بشکه در روز نفت تولید کرده بود.

ایران با افزایش ۶۳۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت طی یک سال گذشته رکورددار افزایش تولید در میان اعضای اوپک طی این مدت بوده است. گابن، نیجریه و ونزوئلا تنها اعضای اوپک بوده‌اند که طی یک سال گذشته تولید خود را افزایش داده‌اند. تولید گابن ۱۰ هزار، نیجریه ۴۰ هزار و ونزوئلا ۹۰ هزار بشکه در روز افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129141

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.