3

افزایش ۶۸ درصد درآمد برق نیروگاه‌های برقابی خوزستان

  • کد خبر : 33196
  • 10 مهر 1399 - 14:52
افزایش ۶۸ درصد درآمد برق نیروگاه‌های برقابی خوزستان
میزان انرژی تولیدی نیروگاه‌های برق آبی در مرداد ماه سال جاری، ۱۹۴۳ میلیون کیلووات ساعت بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشت.

معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان: درآمد برق نیروگاه‌های برقابی خوزستان در مرداد ماه امسال ۶۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،حمیدرضا خدابخشی افزود: در مرداد ماه میزان درآمد خدمات جانبی کنترل فرکانس نیروگاه‌ها در مقایسه با مرداد ماه سال گذشته ۱۰۹ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: یک دیگر از دلایل افزایش درآمد بر نیروگاهها، به صفر رسیدن جرایم کنترل فرکانس نیروگاه‌های این سازمان است که در مرداد ماه سال جاری با تلاش قابل تقدیر متخصصان این سازمان برای اولین بار محقق شد.

معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان گفت: میزان انرژی تولیدی نیروگاه‌های برق آبی در مرداد ماه سال جاری، ۱۹۴۳ میلیون کیلووات ساعت بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشت.

نیروگاهیان

وی افزود: علیرغم کاهش میزان انرژی تولیدی، درآمد نیروگاه‌های سازمان با ثبت رکوردی جدید، در مقایسه با درآمد برق در مدت مشابه سال گذشته، ۶۸ درصد افزایش داشته است.

خدابخشی افزود: متوسط نرخ فروش برق نیروگاه‌های سازمان در مرداد ماه سال جاری ۱۶۹ تومان به ازای هر کیلو وات ساعت بود که در مقایسه با نرخ فروش برق ۷۷ تومانی به ازای هر کیلو وات ساعت در مرداد ماه سال گذشته رشد ۱۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33196

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.