3

افزایش ۱٫۳ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 86195
  • 27 شهریور 1401 - 17:37
افزایش ۱٫۳ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد
"جمال معتمدی‌زاده" با بیان اینکه میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب گذشته استان 374 مگاوات بوده، اظهار داشت: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار روزانه این استان، هم اکنون 380 مگاوات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱٫۳ درصدی میزان مصرف برق در ساعات پیک بار روزانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و از مردم خواست تا با تداوم همراهی با صنعت برق، پرسنل این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری برق یاری کنند. با بیان اینکه مصرف برق این استان افزایش یک و سه دهم درصدی داشته است گفت:

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی‌زاده” با بیان اینکه میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب گذشته استان ۳۷۴ مگاوات بوده، اظهار داشت: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار روزانه این استان، هم اکنون ۳۸۰ مگاوات است.

وی ادامه داد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار  استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان روند صعودی را نشان می‌دهد و میزان مصرف برق در شهرستان‌های سردسیری بیشتر از شهرستان‌های گرمسیری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان گچساران با ۱۳۷ مگاوات همچنان بیشترین سهم مصرف برق و چرام با ۲۶ مگاوات کمترین سهم مصرف برق این استان را دارد.

وی میزان مصرف برق در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در ساعات پیک بار روزانه را ۹۷ مگاوات با افزایش پنج مگاواتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دانست و افزود: روند کنونی مصرف در استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.

 

 

نیروگاهیان

معتمدی‌زاده تصریح کرد: میزان مصرف برق در شهرستان کهگیلویه و لنده طی ساعات پیک بار مصرف ۷۲ مگاوات است که نسبت به شهرستان‌های بویراحمد و دنا که از شهرستان‌های سردسیری استان محسوب می‌شوند حدود ۲۷ مگاوات، مصرف کمتری دارند.

وی میزان مصرف برق در شهرستان‌های باشت و بهمئی را به ترتیب ۳۶ و ۲۹ مگاوات دانست و از افزایش سه مگاواتی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان باشت خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در شهرستان بهمئی در همین ایام نسبت یکسانی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=86195
  • نویسنده : ضرغام علی‌بازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.