7

افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید برق پس از انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 8753
  • 30 مهر 1398 - 21:23
افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید برق پس از انقلاب اسلامی

افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید برق پس از انقلاب اسلامی مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: با توسعه زیرساخت‌های صنعت برق کشور در بعد از انقلاب اسلامی، ظرفیت تولید انرژی الکتریکی بیش از ۱۰ برابر افزایش داشته است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ابتکار، علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با حضور در […]

افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید برق پس از انقلاب اسلامی

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: با توسعه زیرساخت‌های صنعت برق کشور در بعد از انقلاب اسلامی، ظرفیت تولید انرژی الکتریکی بیش از ۱۰ برابر افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ابتکار، علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با حضور در حوزه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک، بر لزوم رعایت مصرف صحیح انرژی الکتریکی توسط مصرف کنندگان اشاره و از بانوان طلبه و مبلغان دینی درخواست کرد در خطابه‌ها و تبلیغات دینی، مُبلّغ مصرف صحیح انرژی باشند تا در طول سال از نعمت برق بهره مند باشیم.

فرهور با اشاره به توسعه صنعت برق کشور در بعد از انقلاب اسلامی گفت: جمعیت کشور در ابتدای انقلاب اسلامی در حدود ۳۵میلیون نفر بوده است که این مقدار در حال حاضر ۲/۲ برابر افزایش یافته است؛ این در حالی است که توسعه برق کشور از حدود ۸ هزار مگاوات به ۸۰هزار مگاوات افزایش داشته که نشان دهنده رشد ۱۰ برابری زیرساخت‌های صنعت برق کشور است.

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی بیان کرد: علی رغم توسعه گسترده‌ای که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در صنعت برق داشته‌ایم، به دلیل رشد فزاینده جمعیت کشور و افزایش تقاضای مصرف انرژی الکتریکی، ضرورت توسعه این صنعت به چشم می‌آید، بنابراین با مدیریت صحیح مصرف برق از سوی مردم شریف می‌توان به توسعه نیروگاه‌ها و زیرساخت‌های این صنعت کمک کرد.

وی اظهارکرد: نیروگاه شهیدرجایی با دارابودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور است که با سهم تولید سالانه حدود ۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی، برق حدود ۴درصد از نیاز شبکه سراسری تولید را تامین می کند و این میزان تولید، حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان این نیروگاه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8753

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.