3

افزایش ۱۱ درصدی بار شبکه توسط ماینرها در برق تبریز

  • کد خبر : 6089
  • 20 تیر 1398 - 19:14
افزایش ۱۱ درصدی بار شبکه توسط ماینرها در برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: رشد بار سال جاری از زمان ورود به دوره پیک بار نسبت به سال ۹۷، به‌طور متوسط حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، عادل کاظمی، با اشاره به میزان انحراف بار مجاز از سقف پیک تعیین شده گفت: میزان انحراف از سقف […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: رشد بار سال جاری از زمان ورود به دوره پیک بار نسبت به سال ۹۷، به‌طور متوسط حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، عادل کاظمی، با اشاره به میزان انحراف بار مجاز از سقف پیک تعیین شده گفت: میزان انحراف از سقف مجاز تعیین شده نیز در محدوده ۸۱ تا ۸۹ مگاوات بوده است.
وی گفت: با ورود به دوره پیک بار از ۱۸ خرداد تاکنون میزان رشد بار نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.
وی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در مناطق حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی  برق تبریز، استفاده از تجهیزات تولید ارز دیجیتال گسترش یافته است و تعداد قابل توجهی از استفاده کنندگان از برق غیرمجاز استفاده می کنند.
وی در خصوص گسترش استفاده از تجهیزات تولید ارز دیجیتال افزود: استفاده از ماینرها، آسیب‌های جدی به شبکه وارد نموده است که از جمله افزایش تلفات انرژی، روند رشد و افزایش مصارف انرژی و تجاوز از سقف تعیین شده پیک مصرف را به همراه داشته که تداوم این روند باعث اعمال خاموشی‌ها خواهد شد.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6089

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.