2

افزایش ۱۶۰ مگاواتی توان تولید نیروگاه شهید سلیمانی کرمان با ارتقای توربین‌های گازی

  • کد خبر : 31020
  • 01 شهریور 1399 - 14:28
افزایش ۱۶۰ مگاواتی توان تولید نیروگاه شهید سلیمانی کرمان با ارتقای توربین‌های گازی
در چند سال اخیر با ارتقای توربین‌های گازی و اجرای پروژه‌های "نصب مدیا"، "آپگرید"، "اچ ای اس" و همچنین "آی جی وی پلاس" حدود 160 مگاوات، معادل یک واحد گازی به ظرفیت نیروگاه شهید سلیمانی کرمان افزوده شده است.

با تلاش متخصصان داخلی، توان تولید در نیروگاه شهید سلیمانی کرمان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق کرمان گفت: با ارتقای توربین‌های گازی نیروگاه شهیدسلیمانی ظرفیت این نیروگاه حدود ۱۶۰ مگاوات افزایش پیدا کرده که این اقدام ۸۵ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در پی داشته است.

“کاوه کریمی” با اعلام این خبر افزود: در چند سال اخیر با ارتقای توربین‌های گازی و اجرای پروژه‌های “نصب مدیا”، “آپگرید”، “اچ ای اس” و همچنین “آی جی وی پلاس” حدود ۱۶۰ مگاوات، معادل یک واحد گازی به ظرفیت نیروگاه شهید سلیمانی کرمان افزوده شده است.

وی تاکید کرد:‌ نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سلیمانی با هشت واحد گازی و چهار واحد بخار به ظرفیت یک هزار و ۹۱۲ مگاوات نقش مهمی در پایداری شبکه جنوب شرق کشور ایفا می‌کند.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31020

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.