4

افزایش ۲۴ برابری تعداد پست‌های توزیع برق در استان سمنان

  • کد خبر : 42908
  • 23 بهمن 1399 - 12:34
افزایش ۲۴ برابری تعداد پست‌های توزیع برق در استان سمنان
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: در بهمن 57 این استان دارای 348 ایستکاه توزیع برق بوده و در بهمن 99، به هشت هزار و 498 دستگاه برای تغذیه برق مشترکان رسیده است.

تعداد پست‌های توزیع برق استان سمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، افزایش ۲۴ برابری را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: در بهمن ۵۷ این استان دارای ۳۴۸ ایستکاه توزیع برق بوده و در بهمن ۹۹، به هشت هزار و ۴۹۸ دستگاه برای تغذیه برق مشترکان رسیده است.
سیدمحمد موسوی زاده به افزایش ۲۳ برابری ظرفیت پست‌های برق اشاره کرد و افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت پست‌های توزیع برق استان ۶۲ مگاولت آمپر بوده و هم اینک یک هزار و ۴۴۵ مگاولت آمپر برآورد می‌شود.
وی با بیان اینکه افزایش ۴۰ برابری سرچراغ‌های روشنایی معابر به نسبت بهمن ۵۷، از دیگر دستاوردهای عرصه خدمت رسانی محسوب می‌شود، یادآور شد: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، ۶۸ انشعاب برق چاه آب کشاورزی برق‌دار بوده و در زمان حاضر، تامین برق دو هزار و ۷۶۱ اشتراک برق چاه‌های آب کشاورزی اجرایی شده و افزایش ۴۰ برابری را در این بخش شاهد هستیم.

 

 

نیروگاهیان

موسوی زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر این شرکت به بیش از ۳۹۰ هزار مشترک برق خدمت رسانی می‌کند و به نسبت ابتدای انقلاب، ۱۰ برابر به تعداد مشترکان اضافه شده است، تصریح کرد: در حالی که دربهمن ۵۷، تعداد ۵۹ روستای استان از نعت برق برخوردار بوده اند، تا بهمن ۹۹ به ۴۷۴ روستا رسیده و ضریب نفوذ برق در استان سمنان ۱۰۰ درصد است.
وی با بیان اینکه در بهمن ۵۷، طول شبکه‌های هوایی توزیع برق ۷۱۱ کیلومتر و در حال ۱۱ هزار و ۶۱ کیلومتر است و افزایش ۱۵ برابری را دربرداشته خاطرنشان کرد: در بازه زمانی یاد شده در زمینه شبکه زمینی توزیع برق از ۵۲ کیلومتر به یک هزار و ۱۳۴ کیلومتر رسیده که بیانگر افزایش ۲۲ برابری این بخش است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42908
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.