5

افزایش ۳۶۴ درصدی تولید برق در نیروگاه ری

  • کد خبر : 28359
  • 15 تیر 1399 - 20:17
افزایش ۳۶۴ درصدی تولید برق در نیروگاه ری
مدیرعامل نیروگاه ری اظهار داشت: از ابتدای سال 1399 و در سه ماهه نخست سال، تولید 568 میلیون کیلووات ساعت انرژی و افزایش 364 درصدی تولید را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در این نیروگاه شاهد بودیم.

تولید نیروگاه برق ری در سال “جهش تولید”، با افزایش ۳۶۴ درصدی به ۵۶۸ میلیون کیلووات رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمید بادرستانی” مدیرعامل نیروگاه ری اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ و در سه ماهه نخست سال، تولید ۵۶۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی و افزایش ۳۶۴ درصدی تولید را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در این نیروگاه شاهد بودیم.

نیروگاهیا

وی با اشاره به اینکه نیروگاه‌های حرارتی در حال حاضر سهم حدود ۸۰ درصدی از ظرفیت تولیدی کشور را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: نیروگاه ری با ظرفیت نامی ۷۵۴ مگاوات آمادگی مطلوب جهت تولید انرژی را دارد و بر اساس نیاز شبکه سراسری و مطابق با برنامه‌ریزی‌های مرکز دیسپاچینگ اقدام به تولید و تأمین برق مورد نیاز صنایع و هموطنان خواهد کرد.
مدیرعامل نیروگاه ری در پایان، حفظ و تقویت سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌رو عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28359

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.