2
در دی ماه امسال محقق شد:

افزایش ۳۸درصدی تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 120547
  • 03 بهمن 1402 - 14:16
افزایش ۳۸درصدی تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی،جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی در تشریح این خبر اظهار داشت:در دی ماه امسال 917 میلیون و 467 هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه شهید رجایی قزوین، یش از ۹۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در دی ماه ۱۴۰۲ از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی قزوین، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی،جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی در تشریح این خبر اظهار داشت:در دی ماه امسال ۹۱۷ میلیون و ۴۶۷ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
دوستی تصریح کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۳۴ میلیون و ۵۰۱ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدها ۹ گانه نیروگاه سیکل ترکیبی و ۴۸۲ میلیون و ۹۶۶ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.
دوستی درادامه بیان داشت: این درحالی است که در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان تولید انرژی خالص در این نیروگاه به میزان۳۸/۳ رشد داشته است.
نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه با تولید بیش از ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی، برق سه ونیم درصد از کل کشور را تامین می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=120547

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.