2

افزایش ۸۴۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های کشور در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 116948
  • 29 آبان 1402 - 16:09
افزایش ۸۴۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های کشور در دولت سیزدهم
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به اینکه در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم هشت هزار و 400 مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های کشور افزوده شده است، گفت: از این میزان ظرفیت هفت هزار و 700 مگاوات آن مربوط به نیروگاه‌های حرارتی بوده است.

افزایش ۸۴۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های کشور در دولت سیزدهم متخصصان تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی ایران در دنیا بی‌نظیر هستند

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به اینکه در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم هشت هزار و ۴۰۰ مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های کشور افزوده شده است، گفت: از این میزان ظرفیت هفت هزار و ۷۰۰ مگاوات آن مربوط به نیروگاه‌های حرارتی بوده است.

همایون حایری در آیین تجلیل از خورشیدبانان گمنام(زحمتکشان تولید نیروی برق کشور) با تقدیر از تلاش بی‌وقفه پرسنل نیروگاه‌های حرارتی برای گذر موفق از پیک تابستان امسال، افزود: اقدامات هماهنگ و یکپارچه صورت گرفته در این بخش موجب شده است تا واحدهای تولید برق حرارتی در دوره اوج بار امسال با آمادگی ۹۹ درصد در مدار تولید باشند تا بتوانیم در تابستان بسیار گرم و بی‌سابقه امسال صنعت برق را سربلند نگه داریم.

 

 

 

وی با اشاره به عملکرد بی‌نقص همکاران بخش بهره‌برداری نیروگاه‌های حرارتی، افزود: بهره‌برداری از واحدهای گازی، بخاری و سیکل‌ترکیبی نیروگاه‌های حرارتی مجموعه‌ای از کل علوم مهندسی از جمله علم مکانیک، برق، شیمی و… است. تلاش‌های همکاران این بخش موجب شده است تا در تابستان امسال مشکلی در زمینه بهره‌برداری نیروگاه‌های حرارتی نداشته باشیم و حتی در شرایط بحرانی نیز بتوانیم با بهره‌برداری بهینه واحدها را در مدار تولید نگه داریم.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=116948

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.