1
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد:

اقدامات اضطراری برای تامین آب شرب گرگان

  • کد خبر : 53671
  • 14 تیر 1400 - 17:51
اقدامات اضطراری برای تامین آب شرب گرگان
"سیدمحسن حسینی" در گفتگو با بخش خبری شبکه گلستان افزود: یک ایستگاه پمپاژ و دو مخزن برای آبرسانی به گرگان اجرا شده است که کارهای تکمیلی آن در حال انجام بوده و امیدواریم بخشی از آن تا 5 روز آینده و بخش دیگر آن تا اوایل مرداد به بهره‌برداری برسد و در مجموع 100 لیتر بر ثانیه به آب گرگان اضافه شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به اقدامات اضطراری برای تامین آب شرب شهرستان گرگان گفت: ۶ حلقه چاه برای تامین آب شرب گرگان در راستای اقدامات اضطراری حفر شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سیدمحسن حسینی” در گفتگو با بخش خبری شبکه گلستان افزود: یک ایستگاه پمپاژ و دو مخزن برای آبرسانی به گرگان اجرا شده است که کارهای تکمیلی آن در حال انجام بوده و امیدواریم بخشی از آن تا ۵ روز آینده و بخش دیگر آن تا اوایل مرداد به بهره‌برداری برسد و در مجموع ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به آب گرگان اضافه شود.
حسینی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته برای آبرسانی به گرگان و نیاز این شهر به حدود ۳۰ حلقه چاه اظهار کرد: در این راستا، رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعددی با وزارت نیرو، نمایندگان شهرستان گرگان، استاندار و سازمان برنامه و بودجه انجام شد که در خرداد ماه امسال ۶۰ میلیارد تومان برای تامین شرب گرگان ابلاغ کردند. البته امیدواریم تخصیص هم داده شود. یعنی در مجموع طی ۴ سال گذشته ۲۶ میلیارد تومان برای آب شرب گرگان تخصیص وجود داشته است که اعتبار ناچیزی بوده و اعتبار ابلاغی سال جاری حدود ۴ برابر اعتبار سال‌های گذشته بوده است.

 

نیروگاهیان

وی بیان کرد: در مهر سال گذشته در زمینه شرب گرگان، با وزیر نیرو در مجلس جلسه‌ای برگزار شد که مقرر شد شرکت آب و فاضلاب ۱۰ حلقه چاه برای آب شرب گرگان احداث کند. تاکنون شرکت آب و فاضلاب مجوز ۷ حلقه چاه را گرفته و دو حلقه نیز در حال حفاری است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در خاتمه گفت: برخی چاه‌های آب کشاورزی و ادارات دولتی را نیز قانع کردیم که آب چاه خود را یه‌صورت اضطراری به آب و فاضلاب تحویل دهند که با مجموعه اقدامات اضطراری آب تزریقی به شبکه شرب گرگان در حال اضافه شدن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=53671
  • نویسنده : زهرا خورشیدکلائی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.