4

امروز مدیرعامل جدید توزیع برق اردبیل منصوب می‌شود

  • کد خبر : 14482
  • 25 دی 1398 - 9:30
امروز مدیرعامل جدید توزیع برق اردبیل منصوب می‌شود

امروز با حضور رخشانی مهر و دیگر مقامات ارشد توانیری و استان اردبیل، مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق استان اردبیل معرفی و منصوب می شود. وزارت نیرو در شهریورماه ۹۸، فراخوان جدید خود را به منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت دو شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و خراسان […]

امروز با حضور رخشانی مهر و دیگر مقامات ارشد توانیری و استان اردبیل، مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق استان اردبیل معرفی و منصوب می شود. وزارت نیرو در شهریورماه ۹۸، فراخوان جدید خود را به منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت دو شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و خراسان جنوبی منتشر کرده بود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز،امروز صبح و با حضور مقاماتی از شرکت توانیر و دیگر مقامات استان اردبیل مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار می شود.

حسن محمدی که بعد از رفتن محمد علیزاده در بهمن ماه سال ۹۶ به مدیرعاملی شرکت توزیع برق اردبیل منصوب شده بود امروز از این سمت کنار رفته و حسین قدیمی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت، جایگزین وی خواهد شد.

وزارت نیرو در شهریورماه ۹۸، فراخوان جدید خود را به منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت دو شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و خراسان جنوبی منتشر کرده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14482

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.