2

امسال ۲۰۰ کیلومتر شبکه کابل خودنگه‌دار در خوی کار می‌شود

  • کد خبر : 132828
  • 16 خرداد 1403 - 11:19
امسال ۲۰۰ کیلومتر شبکه کابل خودنگه‌دار در خوی کار می‌شود
احمد مختارزاده با اشاره به مزیت های تبدیل شبکه سیمی به شبکه کابل خود نگه دار تصریح کرد: کاهش تلفات شبکه،اصلاح افت ولتاژ،جلوگیری از سرقت سیم ها،جلوگیری از استفاده غیر مجاز شبکه و افزایش سطح ایمنی در مواقع طوفانی و وزش بادهای سخت از جمله مزیت های این طرح است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  هاناخبر ، احمد مختارزاده با اشاره به مزیت های تبدیل شبکه سیمی به شبکه کابل خود نگه دار تصریح کرد: کاهش تلفات شبکه،اصلاح افت ولتاژ،جلوگیری از سرقت سیم ها،جلوگیری از استفاده غیر مجاز شبکه و افزایش سطح ایمنی در مواقع طوفانی و وزش بادهای سخت از جمله مزیت های این طرح است.

رئیس اداره برق خوی، از تبدیل چراغ های شلاقی بلوارهای ولیعصر جنوبی و شمالی شهر فیرورق از لامپ های گازی به لامپ های ال ای دی خبر داد و گفت: همچنین بلوار تازه احداث سردار سلیمانی از پل خاتون تا میدان شهید حاج قلیزاده به طول ۸ کیلومتربا احداث شبکه ۲۰ ولت هوایی و ۵ دستگاه هوایی شبکه روشنایی این بلوار تامین شده است.

مختارزاده از جابجایی تیرهای برقی کوچه های حاتم خان، امین دیوان و تلگراف خوی به تعداد ۳۰ اصله خبر داد و گفت: به علت تعریض و مسیر گشایی توسط شهرداری این تیرهای برقی جابجا و در محل مناسب خودشان جاگذاری شدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با راه اندازی پست فوق توزیع شهر زرآباد تعداد پست های فوق توزیع شهرستان خوی از ۴ پست به ۵ پست افزایش پیدا کرد و موجب پایداری و اصلاح افت ولتاژ برق بخش صفائیه خوی شد.

رئیس اداره برق خوی همچنین از برق رسانی به پاسگاه های مرزی گیر بوران و نظر بیگ خوی خبر داد و گفت:با احداث ۱۳ کیلومتر شبکه ۲۰کیلو ولت هوایی و نصب سه دستگاه پست هوایی این پاسگاه های مرزی و یک برجک مرزی نیز برق رسانی شدند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132828

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.