1

امضاء تفاهم‌نامه بین دفتر امور بین الملل ساتبا با شرکت EFOR ترکیه

  • کد خبر : 122038
  • 21 بهمن 1402 - 13:14
امضاء تفاهم‌نامه بین دفتر امور بین الملل ساتبا با شرکت EFOR ترکیه
تفاهم‌نامه ای با هدف توسعۀ همکاری های بین‌المللی به منظور برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای تخصصی، بین دفتر امور بین‌الملل ساتبا با شرکت EFOR ترکیه منعقد گردید

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، تفاهم‌نامه ای با هدف توسعۀ همکاری های بین‌المللی به منظور برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای تخصصی، بین دفتر امور بین‌الملل ساتبا با شرکت EFOR ترکیه منعقد گردید. این تفاهم نامه که با حضور دکتر مسعود رضائی، مدیرکل حوزۀ ریاست و امور بین‌الملل ساتبا و آقای گرای گروسس، مدیر امور استراتژیک شرکت EFOR منعقد گردید بر شبکه سازی و تعامل برای برگزاری رویدادهای مشترک در دو کشور ایران و ترکیه و استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری در دو کشور و اطلاع‌رسانی در مورد آنها تاکید دارد.
شرکت EFOR یکی از مجریان برگزاری نمایشگاه بزرگ فناوری های انرژی های پاک، موسوم به (WENERGY Clean Energy Expo) در شهر ازمیر ترکیه است که با حضور شرکت های بزرگ بین المللی در حوزۀ انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری برق، حمل و نقل الکتریکی، ذخیره سازی و شبکه های هوشمند برق در اواخر اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و از مجموعه‌های ایرانی نیز برای شرکت در آن دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122038

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.