1

امضای تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی توزیع برق بوشهر با پارک علم و فناوری خلیج فارس

  • کد خبر : 92840
  • 29 آذر 1401 - 23:18
امضای تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی توزیع برق بوشهر با پارک علم و فناوری خلیج فارس
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر: مدت زمان اجرا تفاهم‌نامه‌ یک‌ساله و با رویکرد تقویت و توسعه همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهش‌های کاربردی و خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت در راستای همکاری‌های علمی و پژوهشی با پارک علم و فناوری خلیج فارس استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا حشمتی” اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری این شرکت با پارک علم و فناوری در راستای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب و همچنین شتاب بخشی به جریان تحقیقات و نوآوری، کاربردی‌تر کردن نتایج تحقیقات و نوآوری، تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی، استادان، دانشجویان، نخبگان و نوآوران برای تامین نیازهای شرکت به امضا رسید.

وی بیان کرد: سند یاد شده همچنین در راستای سند چشم‌انداز تولید علم و فناوری بومی و نقشه جامع علمی کشور اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: مدت زمان اجرا تفاهم‌نامه‌ یک‌ساله و با رویکرد تقویت و توسعه همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهش‌های کاربردی و خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای است.

وی اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه منعقد شده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر استفاده از محصولات و خدمات دانش بنیان واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری بوشهر را در پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای خود با اولویت جدی دنبال خواهد کرد.

 

 

نیروگاهیان

حشمتی گفت: در مقابل پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز از پژوهش‌های کاربردی و کارآفرین واحدهای دانش‌بنیان منجر به ایجاد اشتغال و نوآوری حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شده تا فهرستی از دستاوردها و خدمات پارک علم و فناوری به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ارائه شود تا این شرکت بتواند در پیشبرد اهداف عالیه خود استفاده کند‌.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی به این شرکت و پیمانکاران معرفی شده براساس استانداردهای علمی و بین‌المللی، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه مورد سفارش شرکت توزیع به واحدهای فناور، مشاوره درباره مشکلات و مسائل این شرکت از سوی استادان متخصص پارک و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های کاربردی مشترک از دیگر تعهدات پارک علم و فناوری خلیج فارس در این تفاهم‌نامه همکاری است.

وی بیان کرد: در راستای اجرا این تفاهم‌نامه مقرر شد، هر ۲ ماه یک‌بار نشست‌های مشترک برنامه‌ریزی و هماهنگی برای دستیابی بهتر به اهداف این تفاهم‌نامه برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92840
  • نویسنده : پرویز فرزین پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.