6

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فاضلاب تهران و شهرداری منطقه ۲۲

  • کد خبر : 27908
  • 08 تیر 1399 - 14:01
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فاضلاب تهران و شهرداری منطقه ۲۲
این تفاهم‌نامه روز ۷تیرماه طی مراسمی در ساختمان شهرداری بین شهردار منطقه ۲۲ و مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران امضا و مبادله شد.

تفاهم‌نامه همکاری به منظور طراحی، تامین مالی، اجرا و بهره برداری بخشی از تاسیسات فاضلاب منطقه ۲۲ شهر تهران و استفاده از پساب بین شرکت فاضلاب تهران و شهرداری منطقه ۲۲ منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازشرکت آب و فاضلاب تهران، این تفاهم‌نامه روز ۷تیرماه طی مراسمی در ساختمان شهرداری بین شهردار منطقه ۲۲ و مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران امضا و مبادله شد.

مینا رفعتی مدیر دفتر تجهیز منابع مالی شرکت فاضلاب تهران در حاشیه مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: بر اساس مفاد تفاهم‌نامه، مقرر شد تاسیسات فاضلاب محدوده خرگوش‌دره در منطقه ۲۲ شهرداری شامل شبکه جمع‌آوری و انتقال به طول ۴۴ کیلومتر و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب توسط شرکت فاضلاب تهران اجرا و بهره‌برداری شود.

نیروگاهیان

به گفته رفعتی بر اساس میزان مشارکت شهرداری در تامین زمین محل تصفیه‌خانه فاضلاب، صدور مجوزهای حفاری و ایجاد تصفیه‌خانه، سالانه ۱۰ میلیون متر‌مکعب پساب به مدت ۲۵ سال به صورت رایگان و برای آبیاری فضای سبز منطقه در اختیار شهرداری قرار داده می‌شود.

بر اساس طرح فاضلاب تهران، چهار تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در منطقه ۲۲ تهران با جمعیت زیر پوشش ۷۱۰ هزار نفر احداث خواهد شد که با توجه به این تفاهم‌نامه عملیات اجرایی تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب خرگوش‌دره به عنوان یکی از این تصفیه‌خانه‌ها با جمعیت زیر پوشش ۱۵۰ هزار نفر در زمینی به مساحت پنج هکتار با ظرفیت تصفیه فاضلاب به حجم ۱۲ میلیون مترمکعب به‌زودی آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27908

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.