2

امضای ٢٧ هزار تفاهم نامه مدیریت مصرف برق با مشترکان کشاورزی استان فارس

  • کد خبر : 134855
  • 12 تیر 1403 - 10:43
امضای ٢٧ هزار تفاهم نامه مدیریت مصرف برق با مشترکان کشاورزی استان فارس
 حمیدرضا کریمی فرد تعداد مشترکان کشاورزی توزیع برق فارس را تنها ٢.٩ درصد از کل مشترکان برق در این استان اعلام کرد و گفت: با این وجود این تعداد مشترک کشاورزی ٤٠ درصد مصرف انرژی برق استان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، حمیدرضا کریمی فرد تعداد مشترکان کشاورزی توزیع برق فارس را تنها ٢.٩ درصد از کل مشترکان برق در این استان اعلام کرد و گفت: با این وجود این تعداد مشترک کشاورزی ۴٠ درصد مصرف انرژی برق استان را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: درحال حاضر بیش از٣٠ هزار انشعاب برق کشاورزی در محدوده تحت مدیریت توزیع برق استان فارس وجود داردکه مشارکت آنان در عبور موفق از اوج مصرف برق در ایام تابستان بسیار موثر است.وی در خصوص مشوق های بخش کشاورزی نیز گفت: کشاورزانی که از ابتدای خرداد تا ٣١ شهریور در ساعات اوج بار (از ساعت ١١ تا ١۶) اقدام به خاموش کردن پمپ چاه های کشاورزی خود کنند، از مزیت ١٩ ساعت برق رایگان بهره مند خواهند شد.
وی ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرحهای تشویقی همکاری در برنامه های مدیریت مصرف تابستان سال ١۴٠٢ گفت: سال قبل بیش از ٢٣ هزار مشترک برق کشاورزی فارس، در طرحهای کاهش مصرف برق تابستان مشارکت داشتند و برای قدردانی از آنان بیش از ١٣۴ میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.
وی تصریح کرد: برای سال جاری وزارت نیرو سیاستهای تشویقی را برای اعمال برنامه های مدیریت مصرف تمامی مشترکان اعم از مشترکان خانگی و تجاری در ماههای گرم سال پیش بینی کرده است که بی شک همکاری تمامی مشترکان از جمله بخش کشاورزی در جهت موفق شدن هرچه بیشتر این سیاستها و کاهش پیک بار تابستان مفید و موثر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134855

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.