1
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق خبر داد

امضای ۲۳ تفاهم‌نامه و ۴ قرارداد در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی و فن بازار صنعت برق

  • کد خبر : 116508
  • 26 آبان 1402 - 22:17
امضای ۲۳ تفاهم‌نامه و ۴ قرارداد در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی و فن بازار صنعت برق
دبیر جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران به فعالیت 23 داور در طول برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این تعداد از داوران با حضور در غرفه‌ها و بررسی محصولات ارائه شده،نسبت به معرفی محصولات برتر اقدام کرده‌اند که در این مراسم از آنان تقدیر می شود.

مشاور وزیر نیرو و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق از امضای ۲۳ تفاهم‌نامه و ۴ قرارداد در مراسم اختتامیه امروز بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و نخستین جشنواره فن بازار صنعت برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی‌اکبر کاظمی” در مراسم اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق ایران و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق که با حضور مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو برگزار شد، گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی ثبت نام شده از سراسر کشور در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران حضور داشتند که افتخار بزرگی برای صنعت برق کشور است.

وی در ادامه از امضای ۲۳ تفاهم نامه و ۴ قرارداد در این رویداد خبر داد و یادآور شد: این تفاهم‌نامه‌ها خروجی جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران طی ۶ ماه فعالیت تا زمان برگزاری آن بوده است که امروز به مرحله اجرایی رسیده است.

 

 

نیروگاهیان

دبیر جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران به فعالیت ۲۳ داور در طول برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این تعداد از داوران با حضور در غرفه‌ها و بررسی محصولات ارائه شده،نسبت به معرفی محصولات برتر اقدام کرده‌اند که در این مراسم از آنان تقدیر می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=116508
  • نویسنده : هدی فکری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.