4

امضای ۷۵۰۰ تفاهم‌نامه برق برای گذر از پیک تابستان در مازندران

  • کد خبر : 29549
  • 04 مرداد 1399 - 9:13
امضای ۷۵۰۰ تفاهم‌نامه برق برای گذر از پیک تابستان در مازندران
"محمدحسین اسدی گرجی" گفت: صنایع، کشاورزی، شالیکوبی، مرغداری‌ها، سردخانه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ آب، تصفیه‌خانه‌ها از جمله مشترکانی هستند که با امضای تفاهم‌نامه جهت گذر از پیک تابستان همکاری لازم با شرکت توزیع برق مازندران به عمل می‌آورند.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران از امضای ۷۵۰۰ تفاهم‌نامه با حدود ۲۰۰ مگاوات همکاری بین مشترکان برق مازندران جهت گذر از پیک تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدحسین اسدی گرجی” گفت: صنایع، کشاورزی، شالیکوبی، مرغداری‌ها، سردخانه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ آب، تصفیه‌خانه‌ها از جمله مشترکانی هستند که با امضای تفاهم‌نامه جهت گذر از پیک تابستان همکاری لازم با شرکت توزیع برق مازندران به عمل می‌آورند.
وی افزود: طرح ذحیره عملیاتی، طرح کاهش در اوج بار، طرح همکاری ۲۴ ساعته، طرح جابجایی جمعه با یکی از روزهای غیرتعطیل، طرح استفاده از مولد به صورت خود تامین از طرح‌های صنعتی هستند که جمعا” به تعداد ۴۵۸ مورد و به میزان ۷۶ مگاوات صورت می‌گیرد.
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران همچنین از طرح کاهش بار مشترکان کشاورزی به تعداد ۶۸۱۸ مورد و به میزان ۱۲۱ مگاوات خبر داد که شامل شالیکوبی‌ها، مرغداری‌ها، سردخانه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ آب و تصفیه‌خانه‌ها می‌شود.

نیروگاهیان

اسدی گرجی خاطرنشان کرد: طرح کاهش بار مشترکان اداری و جایگاه‌های سوخت‌رسانی گاز طبیعی فشرده یا سی ان جی‌ها و سایر مصارف به تعداد ۲۳۶ مورد و به میزان ۱۳ مگاوات در گذر از پیک تابستان با شرکت توزیع برق مازندران همکاری می‌کنند.
وی تصریح کرد: مصرف برق استان مازندران در فصل تابستان، به شدت تحت تاثیر استفاده مشترکان از لوازم خنک کننده مانند کولرهای گازی و اسپیلت‌هاست که گواه این مدعا، رشد مصرف انرژی روزانه در ایام پیک به میزانی بیش از سه برابر نسبت به ایام عادی سال است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29549

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.