5

امکان تخریب شبکه آب و برق به دلیل شدت بارش‌ها

  • کد خبر : 23349
  • 11 اردیبهشت 1399 - 21:20
امکان تخریب شبکه آب و برق به دلیل شدت بارش‌ها
باتوجه به ادامه شدت بارندگی‌ها در کشور در ساعت آینده امکان وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور مانند سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان دور از ذهن نیست و همچنین ممکن است در برخی از مناطق کشور قطع شدن برق و خسارت به شبکه آبی هم با بروز سیل و طوفان اتفاق بیفتد

مدیر کل دفتر بحران وزارت نیرو از امکان تخریب شبکه آب و برق برخی از نقاط کشور باتوجه به بارندگی‌های سیل آسا در ساعات آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،میثم جعفرزاده مدیر کل دفتر بحران وزارت نیرو با اشاره به آخرین وضعیت شبکه آب و برق کشور باتوجه به بارندگی‌های سیل آسا که از عصر امروز آغاز شده است گفت:خوشبختانه تا در این ساعت شبکه آب و برق کل کشور صدمه‌ای ندیده و گزارشی مبنی بر قطع شدن شبکه برق بر اثر بارندگی و رعد و برق نداشته ایم.

او ادامه داد: باتوجه به ادامه شدت بارندگی‌ها در کشور در ساعت آینده امکان وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور مانند سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان دور از ذهن نیست و همچنین ممکن است در برخی از مناطق کشور قطع شدن برق و خسارت به شبکه آبی هم با بروز سیل و طوفان اتفاق بیفتد.

نیروگاهیان

جعفرزاده اضافه کرد:توصیه ما به مردم این است که با توجه به شدت بارندگی‌ها در کشور از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌ها بپرهیزند همچنین نیرو‌های وزارت نیرو در کل کشور باتوجه به هشدار‌های هواشناسی در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیر کل دفتر بحران وزارت نیرو با اشاره به آخرین وضعیت استان تهران تصریح کرد:تا این لحظه گزارش سیل و قطع شدن شبکه آب و برق گزارش نشده است، ولی تا آخر امشب اگر این بارش‌ها ادامه یابد امکان تخریب شبکه آب و برق در برخی از نقاط دور از ذهن نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23349

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.