به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با پیشتازی در راه اندازی و موفقیت سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در این شرکت، از سوی دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو، استان قزوین به عنوان پایلوت کشوری این طرح معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، “داراب بیرنوندی” با اعلام این مطلب افزود: سامانه مذکور تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم را در پی داشته و خدمات ۲۲ گانه شرکت را بر اساس عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت ارائه میدهد.
بیرنوندی تصریح کرد: در حال حاضر بانک اطلاعاتی امور مشترکان شرکت، از چهار درگاه متنوع شامل سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه ۱۲۲ و تلفن همراه مشترکان تغذیه شده و به تناسب درخواست هر مشترک خدمات میدهد.
بیشتر بخوانید
خسارت ۱۷ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات تامین آب آشامیدنی استان قزوین
قرارداد فروش پساب تصفیهخانه فاضلاب شهر بویین زهرا به شرکت فولاد آرین امضا شد
وی ادامه داد: در یک اقدام نوین از سامانه احراز هویت سازمان ثبت احوال کشور و درگاه بانکی شاپرک نیز بهره گیری شده تا تمامی امور به صورت متمرکز و با سرعت بیشتری صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکان، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعیها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.
انتهای پیام/