3

انتشار فراخوان پذیرش مقاله در نشریه علمی دانشجویی برقکام

  • کد خبر : 28479
  • 17 تیر 1399 - 12:07
انتشار فراخوان پذیرش مقاله در نشریه علمی دانشجویی برقکام
مهندسی برق کنترل، قدرت، الکترونیک، مخابرات، بیوالکتریک، مهندسی کامپیوتر نرم، سخت افزار و مهندسی مکاترونیک زمینه‌های همکاری با این نشریه است و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مرداد ۹۹ تعیین شده است.

نشریه علمی تخصصی برقکام(ELECOM) به صاحب امتیازی “انجمن علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس تهران” با “همکاری سازمان علمی مهندسی برق ایران تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری”، آماده انتشار مقالات دانشجویان رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر سراسر کشور می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه دانشجویان ایسنا، مهندسی برق کنترل، قدرت، الکترونیک، مخابرات، بیوالکتریک، مهندسی کامپیوتر نرم، سخت افزار و مهندسی مکاترونیک زمینه‌های همکاری با این نشریه است و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مرداد ۹۹ تعیین شده است.

نیروگاهیان

لذا علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل barghcom.elecom@gmail.com کرده و جهت مطالعه قوانین نشریه و دانلود تمپلیت مقاله به آدرس کانال نشریه به نشانی Barghcom_ELECOM@ مراجعه کنند.

و آیدی تلگرامی Bashir_Felegari@ و ELECOM_TMU@ لینک‌های ارتباطی با نشریه برقکام است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28479

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.