4

انتصاب اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران

  • کد خبر : 86343
  • 29 شهریور 1401 - 17:43
انتصاب اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران
بر اساس ماموریت‌های محوله به این کمیته، اعضا مکلفند نسبت به برنامه‌ريزي جامع و راهبردي در موضوع مدیریت بحران و پدافندغیرعامل از طریق نهادینه سازی، اجرای اصول و ضوابط مدیریت بحران و پدافندغیرعامل در شرکت‌های زیرمجموعه، افزایش بازدارندگی، تداوم ارائه خدمات در شرایط اضطراری، کاهش آسیب پذیری و ارتقای پایداری در کلیه تاسیسات و فرآیندهای مرتبط با وظایف شرکت‌ها اقدام کنند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در احکامی جداگانه اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد جوانبخت” طی حکمی “علیرضا الماسوندی” معاون تلفیق و تنظیم گری، “هوشنگ ملایی” معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی، “مهدی دانشگر” فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) صنعت آب کشور، “محمد حسین رنجبران” مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی، “علی بهمنش” مدیر کل دفتر حراست و امور محرمانه، “فیروز قاسم زاده” مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور و “سیف اله آقابیگی” مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل را به عنوان اعضای اصلی منصوب کرد.

 

 

نیروگاهیان

بر اساس ماموریت‌های محوله به این کمیته، اعضا مکلفند نسبت به برنامه‌ریزی جامع و راهبردی در موضوع مدیریت بحران و پدافندغیرعامل از طریق نهادینه سازی، اجرای اصول و ضوابط مدیریت بحران و پدافندغیرعامل در شرکت‌های زیرمجموعه، افزایش بازدارندگی، تداوم ارائه خدمات در شرایط اضطراری، کاهش آسیب پذیری و ارتقای پایداری در کلیه تاسیسات و فرآیندهای مرتبط با وظایف شرکت‌ها اقدام کنند.
همچنین “سیف اله آقا بیگی” به عنوان دبیر این کمیته منصوب و روسای حوضه‌های آبریز به فراخور مخاطرات حوضه آبریز مربوطه به عنوان اعضای در جلسات این کمیته حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=86343
  • نویسنده : مهتاب علی‌بخشی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.