1

انتصاب اولین مدیر زن در هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای قزوین

  • کد خبر : 23274
  • 10 اردیبهشت 1399 - 19:56
انتصاب اولین مدیر زن در هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای قزوین
از زمان تشکیل شرکت آب منطقه ای قزوین این اولین بار است که یک خانم به عضویت هیئت مدیره منصوب می شود. مهندس اسدی از سال 1382 فعالیت خود را به عنوان کارشناس مهندسی رودخانه در این شرکت آغاز نموده و از سال 1385 تا سال 1393 به عنوان کارشناس تخصیص آب به کار خود ادامه داده است. وی در سال 1393 به عنوان مدیر برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی شرکت آب منطقه ای قزوین منصوب گردید و تا کنون نیز در این پست مشغول فعالیت می باشد.

در راستای تحقق سیاست های وزارت نیرو مبنی بر حضور هر چه بیشتر بانوان در سطوح تصمیم گیری بویژه هیئت مدیره شرکتها و در اجرای مفاد بند ۴ ماده ۱۳ اساسنامه شرکت آب منطقه ای قزوین، طی حکمی از سوی مهندس حاج رسولیها نماینده رئیس مجمع عمومی و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، خانم مهندس اکرم اسدی مدیر برنامه ریزی و بررسیهای اقتصادی شرکت آب منطقه ای قزوین به مدت سه سال به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شبکه خبری آب ایران،شایان ذکر است: از زمان تشکیل شرکت آب منطقه ای قزوین این اولین بار است که یک خانم به عضویت هیئت مدیره منصوب می شود.

مهندس اسدی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به عنوان کارشناس مهندسی رودخانه در این شرکت آغاز نموده و از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۳ به عنوان کارشناس تخصیص آب به کار خود ادامه داده است. وی در سال ۱۳۹۳ به عنوان مدیر برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی شرکت آب منطقه ای قزوین منصوب گردید و تا کنون نیز در این پست مشغول فعالیت می باشد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی کشاورزی (گرایش آبیاری) از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین و کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی (گرایش اقتصاد کشاورزی) می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23274

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.